Inschrijfformulier

Bij vragen kunt u altijd bellen of mailen

Lidmaatschap volwassenen

Volwassenen betalen €114,00 per kwartaal. Voor satellietdojo’s (Nijmegen, Ede en Oosterbeek) gelden andere tarieven.

Je betaalt € 114,00 per kwartaal. Heb je een studentenkaart, dan betaal je € 60,00 per kwartaal.

Je betaalt € 60,00 per kwartaal plus de bondsbijdrage, € 27,00 per kalenderjaar. De bondsbijdrage wordt 1 x per jaar afgeschreven na aankondiging van de penningmeester. Daarnaast ben je ingeschreven bij je eigen sportorganisatie.

Je betaalt alleen de bondscontributie, € 27,00 per kalenderjaar. De bondsbijdrage wordt 1 x per jaar afgeschreven na aankondiging van de penningmeester. Daarnaast ben je ingeschreven bij je eigen sportorganisatie

Betreft de inschrijving een student?

Leden met een geldige studentenkaart krijgen korting. Volwassenen met een studentenkaart betalen €60,00 per kwartaal.

Heeft u of uw kind een Gelrepas? Dan krijgt u korting

Upload de Gelrepas van degene die ingeschreven wordt.

Gratis pak?

Volwassenen en senioren die toezeggen minstens een jaar lid te blijven, krijgen een gratis pak. Bij tussentijds uitschrijven betalen zij alsnog de kostprijs (45 euro).

De machtiging kan te allen tijde worden ingetrokken door schriftelijke melding aan het secretariaat van de Aikido Stichting Arnhem. Bij beëindiging van het lidmaatschap wordt de machtiging voor de automatische incasso door de Aikido Stichting Arnhem stopgezet met inachtneming van een kalendermaand opzegtermijn.