Gratis introductiecursus voor jongeren, start 20 mei

Ben jij tussen de 16 en 26 jaar? Wil jij lekker bewegen deze lente/ zomer en iets nieuws proberen? Doe mee met de GRATIS introductiecursus Aikido voor jongeren!

Aikido is een Japanse krijgskunst gericht op weerbaarheid en zelfverdediging door ontspanning. Het beoefenen van Aikido leert dat ontspanning effectiever kan zijn dan spierkracht, dat is een unieke ervaring! Daarnaast ontwikkel je lenigheid, zelfvertrouwen en conditie in het beoefenen van Aikido. Er wordt stevig getraind, maar er is ook ruimte voor humor en gezelligheid. Je leert klemmen, worpen en valbreken.

De introductiecursus Aikido is onder leiding van de docenten Titus Meijer (1e Dan) en Sjef Cobben (1e Dan). Aanmelden voor de Aikido introductiecursus kan via deze pagina of kom gewoon langs.

Aikido introductiecursus voor jongeren

Wanneer? Donderdagmiddagen 17:00-18:00 uur. Start 20 mei t/m 17 juni (5 lessen).

Waar? Nicolaas Maesstraat 6 in Arnhem Noord. Indien de sportscholen weer geopend zijn, trainen we in de gymzaal en anders buiten op de binnenplaats van de Montessori basisschool.

Sportkleding? Draag (sport)kleding waar je goed in kunt bewegen.

We zien je graag 20 mei!