Aikido & Corona

Het kabinet heeft op 14-01-2022 versoepelingen aangekondigd voor o.a. de sport. Dat betekent dat er weer gesport mag worden in groepen en op binnensportlocaties. Vanaf zaterdag 15-01-2022 vervolgen wij daarom het reguliere lesrooster voor jeugd en volwassenen. Bekijk het week lesrooster >

Aikido Stichting Arnhem (ASA) heeft de opdracht gekregen een ieder, vanaf 18 jaar, (die bij de training/in de kleedkamer aanwezig wenst te zijn) te controleren op aanwezigheid van een CoronaToegangsBewijs. Wij hebben de plicht hier gehoor aan te geven, ongeacht wat wij van deze taak vinden en volgen het advies op van het RIVM. Het verwachte resultaat van deze controles is het terugdringen van besmettingen in de samenleving. Wij willen een ieder erop wijzen dat ook bij ons QR-codes gecontroleerd worden.

Daarnaast is per 15-01-2022, bij binnenkomst en in de kleedkamers, het dragen van een mondkapje verplicht. Tijdens de trainingen mag het mondkapje af.

Tot snel op de tatami (mat)!