Senioren-Aikido

Valtraining en weerbaarheid in uw eigen tempo

Speciaal voor als u al wat ouder bent en graag Aikido traint, maar dan aangepast aan uw eigen tempo en fysieke mogelijkheden.

Senioren-aikido is ‘gewoon’ aikido, met valtraining en verdedigingstechnieken, maar dan met extra aandacht voor ontspanning, gecentreerdheid, en natuurlijk houding, beweging, en alertheid. Heel geschikt als u iets rustiger en niet meer dan een keer per week wilt trainen om uw valtechniek, weerbaarheid en vitaliteit op peil te houden. De lessen volgen verder alle regels en gebruiken die in Aikido van toepassing zijn. Voor meer informatie en aanmelding, klik hier…

De lessen worden gegeven door Piet Lagerwaard Shihan (6e dan) en Pasi Lahdenperä (2e dan)  Beiden zijn ervaren in Aikido en weerbaarheidstrainingen voor ouderen.

Wanneer & Waar?

Coronaproof

Vanwege de coronasituatie trainen we coronaproof. Ook kunnen er roosterwijzigingen optreden. Klik hier voor actuele informatie en spelregels bij corona..

Kosten

€ 60,00 per kwartaal, geïnd per automatische incasso. Als u belooft een jaar lid te blijven, krijgt u een gratis pak van ons. Stopt u toch eerder, dan betaalt u dit pak alsnog (45 euro). Als u ook meedoet met de volwassenen, betaalt u € 114 per kwartaal. Gelrepashouders krijgen 50% korting. Deze bedragen gelden per 1 december 2018; wijzigingen worden tijdig aangekondigd.

Kleding

Wit judo- of karatepak of gewone sportkleding met lange pijpen/mouwen. Plus een paar slippers voor buiten de mat.

Vragen? Mail ons, bel ons op 0317-617490, of gebruik dit formulier: