Senioren-Aikido

Aikido in uw eigen tempo

Speciaal bedoeld als u al wat ouder bent en graag Aikido traint, maar dan aangepast aan uw eigen tempo en fysieke mogelijkheden.

Senioren-aikido is ‘gewoon’ aikido, maar dan met extra aandacht voor ontspanning, gecentreerdheid, en natuurlijk houding, beweging, en alertheid. Heel geschikt als u iets rustiger en niet meer dan een keer per week wilt trainen om uw weerbaarheid en vitaliteit op peil te houden. De lessen volgen verder alle regels en gebruiken die in Aikido van toepassing zijn. Voor meer informatie hierover en aanmelding, klik hier…

De lessen worden gegeven door Pasi Lahdenperä (2e dan) en Piet Lagerwaard Shihan (6e dan). Beiden zijn ervaren in Aikido en weerbaarheidstrainingen voor ouderen.

Wanneer

maandagen van 16-17 uur

Vanaf 25  mei is er weer live training! Dit gaat door tot de zomervakantie.

Laatste les: 6 juli. Eerste les na de zomer: 24 augustus

Plaats: Plein voor Decathlon, Olympus 1, Arnhem-Zuid (bij het Olympuscollege waar we normaal trainen)

Vanaf 1 september is de training mogelijk weer in het Olympuscollege (Olympus 11). We werken aan verantwoorde trainingsomstandigheden, ook voor senioren!

Wanneer de lessen om wat voor reden dan ook niet kunnen doorgaan, bieden we ze online aan, op dezelfde dag/tijd.

Kosten

€ 60,00 per kwartaal, geïnd per automatische incasso. Als u belooft een jaar lid te blijven, krijgt u een gratis pak van ons. Stopt u toch eerder, dan betaalt u dit pak alsnog (45 euro). Deze bedragen gelden per 1 december 2018; wijzigingen worden tijdig aangekondigd.

Kleding

Wit judo- of karatepak of gewone sportkleding met lange pijpen/mouwen. Plus een paar slippers voor buiten de mat.

Cursus Weerbaarheid en Valtraining voor 55+ers

Weet u nog niet zeker of dit iets voor u is? Kom dan naar een cursus Weerbaarheid en Valtraining met Aikido! Dit zijn 9-weekse cursussen in verschillende wijken van Arnhem – gratis! De laatste cursussen vinden plaats tot november 2020. Aan elke cursus gaat een Open les/demo vooraf. Dan kunt u vrijblijvend kennismaken. De Open Lessen en cursussen worden aangekondigd via de agenda van de Arnhemse Koerier en op deze website – klik hier!

Vragen? Mail ons, bel ons op 0317-617490, of gebruik dit formulier:

Cursussen en agenda die binnenkort van start gaan Senioren-Aikido: